Авіаквитки
Як забронювати квиток онлайн?
Щоб забронювати авіаквиток, виберіть:
тип польоту (в одну сторону, в обидві сторони, мультисегментний);
міста вильоту і прильоту;
дату подорожі;
кількість пасажирів;
Натисніть кнопку «Пошук».
Серед запропонованих рейсів виберіть відповідний варіант і натисніть кнопку «Вибрати». Далі вкажіть дані всіх пасажирів і перейдіть до оплати авіаквитка. Створене замовлення ви зможете переглянути в розділі «Особистий кабінет» — «Мої замовлення» — «Авіаквитки». Лист з інформацією про ваше замовлення ми надішлемо на ваш email. Підтвердженням купівлі квитка є маршрут-квитанція з номером електронного квитка, яка буде надіслана на ваш email. Ви також можете завантажити електронну версію маршрут-квитанції в розділі «Особистий кабінет». Статус замовлення в розділі «Особистий кабінет» зміниться на «Оплачений та оформлений».
Де переглянути своє бронювання?
Інформація про ваше бронювання зберігається у розділі «Особистий кабінет» — Мої замовлення — Авіаквитки — Бронь№. Тут доступна така інформація:
авіакомпанія-перевізник;
маршрут вашої подорожі;
номери рейсів на кожному сегменті перельоту;
час у дорозі;
вартість;
дані про пасажирів, покупця и продавця;
додаткові послуги.
Якими методами можна оплатити бронювання?
На сайті існує декілька способів оплати авіаквитків:
платіжною карткою Visa або MasterCard;
банківським платежем.
Чи можна зберегти бронювання без оплати?
На нашому сайті ви маєте можливість оплатити квиток у встановлені для цього строки, як правило, до 23:59 того самого дня, в який зроблено бронювання. Проте, строк може бути меншим. Якщо протягом цього часу ви не здійснили повну оплату, ваше бронювання буде скасовано. Будь ласка, зверніть увагу, що авіакомпанія залишає за собою право скасувати будь-яке неоплачене бронювання у будь-який час без попередження і незалежно від раніше зазначених термінів оплати.
Як отримати маршрутну квитанцію?
Маршрут-квитанція з інформацією про ваш електронний квиток буде надіслана на ваш email одразу ж після оформлення квитка.
Що потрібно знати, якщо я лечу транзитом?
Перед вильотом уточніть у відповідних організаціях (посольствах/консульствах/візових центрах країни призначення/пересадки, а також у авіакомпанії-перевізника, та в аеропорту пересадки):
чи потрібна вам транзитна віза (залежить від пункту пересадки);
чи є можливість вийти за межі аеропорту під час пересадки (залежить від типу вашої візи);
чи потрібно забирати багаж, або ж він автоматично буде переданий на наступний рейс (залежить від умов перевізника, тривалості пересадки та інших факторів);
чи надає авіакомпанія готель і харчування під час тривалої пересадки та на яких умовах;
чи потрібно реєструватися на рейс під час кожної пересадки, або ж реєстрація відбудеться тільки один раз на першому сегменті перельоту.
Будь ласка, зверніть увагу! З технічних причин деякі аеропорти в певний час закриваються. У цих випадках вам знадобиться транзитна (або інша) віза цієї країни. Будь ласка, перед вильотом самостійно перевіряйте вказану інформацію на сайті авіакомпанії та аеропорту або в посольствах/консульствах/візових центрах відповідних країн. Агентство надає вам можливість ознайомитися із вимогами щодо перевізних документів, віз та рекомендації щодо медичних вимог по вашій подорожі до моменту створення бронювання за відповідним посиланням на сторінці бронювання.
Як анулювати квиток?
Щоб анулювати квиток онлайн: Увійдіть у розділ «Особистий кабінет» — «Мої замовлення» — «Авіаквитки» — «Бронювання №» — «Редагування замовлення» – «Повернення квитка», авторизувавшись на сайті. Виберіть пасажира/квиток, який ви бажаєте анулювати, вкажіть причину. Додайте необхідні документи, список яких відобразиться після вибору причини повернення. Натисніть «Надіслати запит». Протягом 72 годин ми надішлемо вам на email інформацію про опрацювання вашого запиту. Ваш квиток буде анульований тільки після підтвердження прорахованої суми до повернення через розділ «Особистий кабінет». Зверніть увагу, що за анулювання бронювання може стягуватися плата згідно з правилами тарифу і політикою авіакомпанії, а також сервісний збір агентства. Будь ласка, зверніть увагу, що деякі квитки не підлягають поверненню. Читайте, як перевірити правила тарифу, інформацію про обмеження і збори за внесення змін у квиток. Читайте детальніше про повернення в розділі «Публічна оферта».
Як отримати посадковий талон?
Ви отримаєте посадковий талон після реєстрації на рейс. Деякі авіакомпанії надають можливість роздрукувати свій посадковий талон, надсилаючи його вам на email після онлайн-реєстрації. Авіакомпанії також іноді дозволяють проходити реєстрацію з посадковим талоном, надісланим на ваш мобільний телефон через мобільний додаток.
Що не можна перевозити у ручній поклажі?
З метою безпеки перевезення колючих/ріжучих предметів заборонено, а перевезення рідин у ручній поклажі обмежено. Рідини, аерозолі, гелі з ручної поклажі слід окремо викладати на сканер для огляду під час проходження контролю безпеки в аеропорту. Детальну інформацію про дозволені і заборонені речі у ручній поклажі зазвичай можна знайти на сайті аеропорту/авіакомпанії. Будь ласка, перед подорожжю ознайомтесь зі списком речей, які заборонено перевозити в ручній поклажі, на сайті вашої авіакомпанії-перевізника.
Готелі
Як забронювати готельний номер?
Щоб забронювати готельний номер: У форму пошуку введіть усі необхідні дані і запустіть пошук. Використовуючи набір фільтрів, із запропонованих варіантів готелів виберіть той, що підходить вам найкраще. Виберіть готельний номер. Оплатіть бронювання.
Чи входять у вартість номера податки?
У вартість номера входять усі основні податки. Фактична сума податків та зборів залежить від внутрішніх правил постачальника послуг та його місця розташування. Інформація про податки та збори зазначається у листі, що надсилається на електронну пошту покупця, вказану при бронюванні, разом з електронним ваучером.
Як отримати підтвердження бронювання?
Після створення бронювання на ваш email буде надіслано лист-підтвердження із вкладеним готельним ваучером. Роздрукуйте цей документ і надайте його під час поселення в обраний вами готель. Ваучер буде доступний у розділі «Мій квиток» у будь-який зручний для вас час.
Що робити, якщо мені потрібен ранній заїзд?
Кожен готель встановлює свій час заїзду, але, як правило, заселитися в готель можна після 14:00. Якщо вам потрібно заселитися раніше звичайного часу, є декілька способів подати запит на раннє заселення в готель (залежно від провайдера):
перейти за посиланням у Підтвердженні бронювання;
зв'язатися з готелем;
звернутися до нас за вказаними на сайті контактами.
Що робити, якщо мені потрібен пізній виїзд?
Стандартний час виїзду з готелю — 11:00 –12:00. Деякі готелі можуть стягувати додаткову плату за пізній виїзд. Про необхідність пізнього виїзду ви можете повідомити безпосередньо в готелі.
Як анулювати створене замовлення?
Скасувати бронювання готелю можна у розділі «Особистий кабінет» після авторизації. У вкладці «Готелі» виберіть відповідне замовлення і натисніть кнопку «Скасувати бронювання». На ваш email буде надіслано лист про скасування замовлення, де буде вказана вартість скасування, якщо це передбачено правилами готелю, та інші умови повернення. Зверніть увагу, що скасування бронювання здійснюється згідно з правилами, що застосовуються до замовлення.
Можливі умови скасування для бронювання з передоплатою:
безкоштовне скасування: повертається повна вартість бронювання на картку, якою було оплачено бронювання (якщо кошти ще не були списані, то, відповідно, на картку нічого не повертається);
штраф при скасуванні: повертається сума бронювання з вирахуванням суми штрафу за його скасування. Термін повернення коштів становить до 30 робочих днів;
вартість не повертається: готель утримує повну вартість номера.
Правила скасування бронювання можна прочитати в підтвердженні бронювання, що приходить на вказану електронну пошту.